PUBLIC RELATIONS I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
studia II stopnia
Interesuje Cię praca związana z reklamą i marketingiem, budowaniem marki i Public Relations? Może widzisz siebie na stanowisku związanym z content marketingiem lub mediami społecznościowymi? Nieważne, czy kiedy skończysz studia lepszym kanałem komunikacji będzie Facebook, Instagram albo może platforma, która jeszcze nie funkcjonuje. Nauczymy Cię nie tylko aktualnych trendów w PR i marketingu – pokażemy Ci jak aktualizować swoją wiedzę i dostosowywać się do zmieniających się realiów. Dzięki temu wykorzystasz swoje zdolności i doświadczenie w nowych sytuacjach i efektywnie pokierujesz swoją karierą zawodową.
A konkrety? Czytaj dalej, co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Tego nauczymy Cię na studiach magisterskich:
- reguły copywritingu i/lub podstawy twórczego pisania;
- zasady retoryki, w tym retoryki wykorzystywanej w wystąpieniach publicznych;
- zasady funkcjonowania mediów firmowych;
- narzędzia i techniki stosowane w Public Relations;
- specyfikę zawodu rzecznika prasowego;
- zasady funkcjonowania i narzędzia stsosowane w content marketingu;
- reguły kreowania wizerunku firmy i komunikacji prowadzonej przez firmę;
- metody prowadzenia kampanii promocyjnych i wizerunkowych.